Post, repro en archief – afbouwen, uitbesteden of transformeren?

Post, repro en archief – afbouwen, uitbesteden of transformeren?

Technologische ontwikkelingen hebben grote invloed op de inrichting van bedrijfsprocessen en klantcommunicatie. Traditioneel bieden post, repro en archief juist op de in- en uitgaande documentstromen een belangrijke faciliterende rol. Het is inmiddels zeker dat er voor de traditionele post en repro en voor het traditionele archief een end-of-lifesituatie aan het ontstaan is.

Voor de facilitair manager is het dus noodzaak om actie te ondernemen en zijn ambitie te bepalen. Ontwikkelen richting Document Services als Shared Business Service of juist de fysieke documentverwerking afbouwen en digitaal overlaten aan andere afdelingen?

Tijdens de Facilitaire Vakdagen op 28 en 29 oktober in de Ahoy Rotterdam gaat Johan Kosters in op de belangrijkste ontwikkelingen en biedt inzicht in hoe klantcentrische organisaties hun klantcommunicatie inrichten. Aan de hand van deze ontwikkelingen wordt de facilitair manager meegenomen in de keuzes waarvoor hij staat en zijn ambitie met betrekking tot het faciliteren van deze diensten. Johan Kosters is een materiedeskundige op dit vakgebied en ondersteunt organisaties bij de visievorming en implementatie. Hierdoor kunnen vragen van facilitair  managers vanuit de praktijk worden beantwoord.

Tijdens de Kennisdag Facilitair & Gebouwbeheer op 21 april 2015 zal er over dit onderwerp een workshop worden verzorgd.

Wanneer?

Facilitaire Vakdagen 28 en 29 oktober 2015
AHOY Rotterdam
Meer informatie: Facilitaire Vakdagen

Kennisdag Facilitair en Gebouwbeheer 21 april 2015
De Reehort in Ede
Meer informatie: Kennisdagen Facilitair en Gebouwbeheer

Gemist? neem gerust contact op voor meer informatie.